Zawody pływackie o puchar Burmistrza Ożarowa
ŚWIĄTECZNO-MIKOŁAJKOWE AMATORSKIE ZAWODY PŁYWACKIE
O PUCHAR BURMISTRZA OŻAROWA MAZOWIECKIEGO
DLA DZIECI I MŁODZIEŻY SZKOLNEJ
Wszystkich naszych pływaków serdecznie zapraszamy na zawody, które zostaną rozegrane w dniu 08.12.2018r o godzinie 15.30.
Organizatorem zawodów jest GOSiR Ożarów Mazowiecki, Dyrektor – Pan Jacek Andrzejczak
Patronat honorowy – Burmistrz Ożarowa Mazowieckiego – Pan Paweł Kanclerz
ZGŁOSZENIE DO ZAWODÓW
Warunkiem zgłoszenia do zawodów jest zarejestrowanie zawodnika przez stronę:
https://www.pulsarsport.pl/zapisy/portal/zawody.php?zawody=869
do dnia 05 grudnia do godziny 15.00.
Limit zawodników wynosi 250 osób.
Udział w zawodach jest bezpłatny.
UCZESTNICTWO
W zawodach startują dzieci nie posiadające licencji zawodnika w kategoriach:
- kategoria I dzieci w wieku do 6 lat (2013r., 2014,…)
- kategoria II dzieci w wieku 6 lat (2012)
- kategoria III dzieci w wieku 7 lat (2011)
- kategoria IV dzieci w wieku 8 lat (2010)
- kategoria V dzieci w wieku 9 lat (2009)
- kategoria VI dzieci w wieku 10 lat (2008)
- kategoria VII dzieci w wieku 11 lat (2007)
- kategoria VIII dzieci w wieku 12 lat (2006)
(o zakwalifikowaniu do poszczególnej kategorii decyduje rok urodzenia dziecka)
Warunkiem uczestnictwa jest pisemne oświadczenie opiekuna prawnego zawodnika o braku przeciwskazań zdrowotnych do startu w zawodach. Od godziny 14.00 zapraszamy uczestników zwodów do biura wraz z podpisanym oświadczeniem i dokumentem potwierdzającym wiek dziecka.
PROGRAM ZAWODÓW
- 25 m. stylem dowolnym dziewcząt – kategoria I,II,III
- 25 m. stylem dowolnym chłopców - kategoria I,II,III
- 50 m. stylem dowolnym dziewcząt – kategoria IV, V,VI,VII
- 50 m. stylem dowolnym chłopców - kategoria IV, V,VI,VII
NAGRODY
- Każdy uczestnik zawodów otrzyma pamiątkowy medal.
- Puchar dla najlepszego zawodnika i zawodniczki w każdej kategorii wiekowej.
- Za pierwsze trzy miejsca w każdej kategorii wiekowej zawodnicy otrzymają nagrody rzeczowe.
- Nagrody rzeczowe zostaną również rozlosowane wśród wszystkich uczestników.